Hokery kosmetyczne – czym kierować się przy wyborze?

Posted on Meble

Wyposażenie gabinetu kosmetycznego musi być nie tylko funkcjonalne, ale również estetyczne. Każdy jego element wpływa na wygląd całego wnętrza, a to z kolei tworzy atmosferę, która w większym bądź mniejszym stopniu wpływa na zadowolenie klientów. Jak wybrać hokery do gabinetu kosmetycznego, by tego zakupu nie żałować?

Obicie hokerów kosmetycznych

Wybierając hokery kosmetyczne, trzeba koniecznie zwrócić uwagę na ich obicie. Ma to duże znaczenie chociażby w zakresie samej higieny i utrzymania tych krzeseł w czystości. To wiąże się również z wymogami sanitarnymi. W związku z tym najlepiej wybrać hokery kosmetyczne pokryte tworzywem, które będzie łatwo zmywalne i nie ulegnie zniszczeniu podczas dezynfekcji. Tworzywo to musi być oczywiście wysokiej jakości, aby zbyt szybko się nie zużyło, a wyraźne ślady zużycia nie szpeciły wygląd i mebla, i całego pomieszczenia. Wśród polecanych są przede wszystkim hokery w białym lub czarnym kolorze, ponieważ to właśnie te świetnie odnajdą się w aranżacji każdego salonu.

Hokery kosmetyczne z oparciem i bez oparcia

W sprzedaży dostępne są hokery kosmetyczne z oparciem i bez oparcia. Które będą lepsze? Wiele zależy od tego, do czego konkretnie mają one służyć. Jeśli na przykład w danym gabinecie wykonywane są długotrwałe zabiegi w pozycji siedzącej, warto wybrać model z oparciem. W przypadku zabiegów, które wymagają większej dynamiki, zdecydowanie lepsze będą hokery bez oparcia. I druga sprawa to taka, czy hokery te będą używane przez pracowników gabinetu, czy może przez klientów.

Hokery kosmetyczne z regulowanymi elementami

Warto pamiętać, że hokery kosmetyczne mogą posiadać możliwość regulowania poszczególnych elementów konstrukcji. Dlatego można z łatwością dopasować je do indywidualnych potrzeb każdego użytkownika. Niektóre modele umożliwiają na przykład regulację kąta nachylenia siedziska albo wysokości. Można też regulować kąt nachylenia samego oparcia. Dobrze jest wybrać hoker, który będzie dostosowywał się do wszystkich pracowników.